söndag 23 augusti 2015

Chanel SUMMER 2015 COLLECTION...

COLLECTION MÉDITERRANÉE
Sommarens kollektion har hämtat inspiration från soliga dagar vid Medelhavet.


Jag är helt beroende av Chanels makeup. När en ny kollektion kommer ut får jag världens HA-BEGÄR!
Måste stoppa mig själv och tänka till två gånger. Behöver jag denna färg? Har jag inte någon liknande nyans?
Från sommarens makeup hamnade dessa älsklingar i min lilla samling...

  •  LUMIÈRE D'ÉTÉ ILLUMINATING POWDER Limited Edition. Sommarens solpuder som är formad till en vacker kamelia har jag använt dagligen... bästa köpet! Ger en varm solig lyster utan glitter.

  • ROUGE COCO SHINE 487 - AMOROSA Limited Edition. Älskar konsistensen på Coco Shine. Den fina rosabeiga färgen är en perfekt nude-look på läpparna mot solbränt ansikte. Älskar't!
  • LÈVRES SCINTILLANTES 447 - ROSE PARADIS. En sommarfest utan rödlackade läppar är ingen riktig fest =) Chanels lipgloss är högblankt och sitter lääääänge!


  • STYLO EYESHADOW 117 - AZULEJO Limited Edition. En läcker turkosblå ögonskugga som jag använder försiktigt. Vill inte se ut som Agnetha Fältskog 1973!
  • STYLO YEUX WATERPROOF 997 - ORCHIDÉE Limited Edition. En matt lila eyeliner som sitter inne i ögat hela dagen. Lite vild och kul look som passar mina grönblå ögon.

Jag älskar denna look! Om jag bara kunde räkna ut hur man poserar med händerna från ansiktet på ett sätt som inte gör så det ser ut som ET-fingrar. Hur gör modellerna? Jag har ingen aning!

Kram till alla... Anna

1 kommentar:

  1. Hi Selina



    i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

    You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



    I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081








































    Kumusta Selina



    ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

    Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



    AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081

    SvaraRadera